Ionutz's Blog
Lumea in care traim…

M-am mutat…


Cum de multa vreme m-am mutat din tara, iata ca pana la urma m-am mutat si cu blogul. Ce e drept nu e acelasi tip de blog, insa este un inceput. Acum mi-am facut ceva ce de mult imi doream: un blog de fotografie. Un blog cu poze facute sau prelucrate de mine in Photoshop si care imi si serveste ca poortofoliu personal de promovare. Cel de cuvinte, va urma si el peste o perioada. Asa ca cei care imi mai citeati pe aici una sau alta, sunteti bineveniti in noua casa cu imagini.

Ma gasiti aici: The touch of my eyes

C.I.

Niciun răspuns to “M-am mutat…”

Lasă un răspuns

