Ionutz's Blog
Lumea in care traim…

Exista mai prost ca asta???


Ma uitam eu pe niste statistici din WordPress si vazui cel mai citit articol din WordPress… Sa imi pice fata pe tastatura cand am vazut ce i-a putut debita capu’ primatului. Uite o mostra de Romanica

Cam cat de jenibil, batut in cap, idiot, fara cap, inima si tot calupul care se poate spune… Cat??? Si mai e si mandru… Nu stiu de ce crede ca e foarte interesant… Cat de penibil poti sa fii…

Asta e tara noastra… ce dracu’ li se pare atat de senzational sa vada un om, fie el si artist de talia Madalinei, intr-un sicriu, eu nu stiu… Si saracul de el se plange si isi cere intr-un fel scuze ca nu a iesit poza foarte bine. Cica nu aveai voie sa faci poze ca nu te lasau jandarmii… dar ai scuturat putin neuronul ala din cap’sor sa te intrebi de ce nu se poate??? Pentru ca nu se cade baaaaa in momente din astea sa faci asa ceva. De aia…  E de cel mai prost gust posibil… Daca tu ai fi intr-un sicriu si mata ar plange langa tine si un dobitoc ti-ar face niste poze, cum ar fi??? Si apoi te-ar mai face si „vedeta” punand poza pe un blog??? Ar fi bine, nu? Bravo… in sfarsit neuronul tau care il mai aveai in cap a strigat ca e GAY.

Du-te ma si te impusca!!!

C.I.

P.S. Imi cer scuze pentru limbaj, dar saracu’ de el, nici dupa ce a primit niste coment-uri de „dulce” si in care era rugat sa scoata poza, nu a facut-o… deci…

18 răspunsuri to “Exista mai prost ca asta???”

  1. Salut,
    Vreau sa iti retin atentia pentru cateva secunde, eu mi-am facut un alt blog si vroiam sa facem din nou link exchange si cu blogul nou
    Daca vrei poti adauga link-ul http://mihaipaun.ro/blog cu titlul Mihai Paun – Scrierile mele
    Apoi te rog sa imi lasi un mesaj pe http://www.mihaipaun.ro/blog/link-exchange/ cu link-ul tau si numele pe care vrei sa il pun la mine in blogroll
    Imi cer scuze de deranj si astept un semn de la tine
    Mihai

  2. Ce zici ma papagalule?Te crezi destept,mamutule?Du-te tu si te impusca,mie nu imi spune nimeni ce sa fac,fac ce vreau.Nu vreau sa ma cobor la nivelul tau…esti prea jos,ridiche.Poti sa ma injuri,esti praf.Doar sa injuri stii,te crezi si vreun mare scriitor probabil…

  3. Salut .Vreau un schimb de link.Daca esti de acord da mi un semn de viata.Blogul meu http://pariuri2009.blogspot.com .Bafta.Florin

  4. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

  5. Salutare prietene blogger. Astazi m-am mutat pe domeniul proaspat, pentru ca vine iarna. Te-as ruga sa ma schimbi in blogroll.

    Link: http://www.oigenblog.info
    Nume: Oigen’s Blog

    Iti multumesc pentru amabilitate si intelegere. O saptamana frumoasa

  6. Salut. Ma intrebam daca ai vrea sa facem un schimb de linkuri. Blogul meu e inca ,,bebe”, dar muncesc din greu la el. Eventual daca ai vrea sa-mi dai ceva sfaturi…

    Gabi S.

  7. M-a rugat o prietena sa sterg postul ala.Atat…

  8. De ce nu iti faci un blog in wordpress?e gratis.Dar nu mai jigni…nu ma cunosti,nu te cunosc.

  9. Prietene, vad ca, cu trecerea timpului, ti-ai mai moderat prima atitudine si pana la urma te-ai prins ca nu se cade… bine ca pana la urma s-a ajuns aici, insa parerea mea tot asta ramane… nu ma cunosti, nu te cunosc… perfect adevarat, insa tocmai de aia am avut doza de obiectivitate de care, pana la urma, se pare ca ti-a fost de folos… bine ca ti-a zis o prietena sa il scoti ca altfel probabil l-ai mai fi tinut… poate ca au fost urate vorbele mele si jignitoare, insa crede-ma ca la nervii care i-am avut atunci nu puteam fii mai sincer de atat.

  10. Sunt un fel de paparazzo.Nu am facut-o pentru rating.Poate nu se cadea sa pozez un om mort,e adevarat.Nu ma plateste nimeni,nici nu vreau asta.O fac de placere.
    Poate vroiam sa fie ca un fel de amintire.Ea era cam din zona noastra.Nu am inteles de ce a cedat.Imi pare rau ca a cedat.Am fost la cateva spectacole.

  11. Asta-i romanica de telenoveliste,fete mari intrate la menopauza, care nu au stiut ce-i dragostea si sexul,si de bolanzi d’aia care stau mai mult prin carciumi decat pe neveste
    Numai pentru cei interesati
    Din păcate ultimele mele postări nu le-am putut împărtăși cu dvstra din lipsa de timp și datorita faptului ca lungimea lor este mare , este foarte greu sa dai pinguri . Acum încerc sa va înștiințez cu ce am scris postând link-uri la dvstra.
    Cu mulțumiri,Popateapa
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/31/pilotii-marinari-carmaci-cosasi-nota-dn-orbi-%E2%80%93-m-eliade-%E2%80%93-1937-fragment/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/29/bravo-canon-canon-preservatif-jetablesbravo-canon-imprimante-canonprezervativunica-folosinta/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/24/admiratie-pentru-orban/

  12. […] Ionut , Marius , Sibila , THEODORA, Shogunu , Nea Costache , Tesoruccio4, Starea Natiunii , Zeus , Vlad cel Groaznic […]

  13. […] Naţional al Blogosferei ,Cristi Marcus ,Dispecer ,dispecerita ,Elena Laurentiu ,Exasperat ,Vania ,Ionutz ,Marcus 64 ,Starea Natiunii ,Razvan ,Zeus ,Vlad cel Groaznic ,Virusica ,si […]

  14. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  15. Am vazut ca nu mai este articolul pe blogul respectivului. asta e un lucru bun. Cineva se pare ca s-a autosesizat. Nu mi se pare normal sa postezi asa ceva pe un blog, e inadmisibil.

  16. Poate te intereseaza http://www.azmp3.ro/parteneri/1.html 🙂 un mic parteneriat din care sa castigi vizite si page rank

  17. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  18. Nici mie nu mi se pare ok imaginea respectiva


Lasă un răspuns

