Ionutz's Blog
Lumea in care traim…

Sa fiu eu totusi…


Etete ca si eu cica as fi printre cei premiati in aceasta chestie 😀

I-a facut placere lui AlexiCa sa ma premieze si ii multumesc. E vorba despre Scriitor Superior. Iata:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul blogger prieten) de la care el a primit premiul
3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care explică ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr.Linky List astfel încât să existe o evidentă a fiecărui ins premiat
5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Iata ca le-am postat. Acum imi revine mie onoarea 🙂 sa premiez inca 5 bloggeri. Aha… Ei sunt:

Lillee, R.E.V.I.C.T., ReFresh Blog, ZappDivercity, artistu05.

Multumesc si sa traiesti AlexiCa

C.I.

6 răspunsuri to “Sa fiu eu totusi…”

  1. Mersi , mersi 🙂
    O sa postez mai pe seara.

    toate cele bune, Bafta!

  2. Scuză-mă! Ce premiu este ăsta? Nu am mai auzit despre el si nici nu am înţeles de fapt pentru ce este premiul. Poate mă lămureşti! Mersi!

  3. Multumesc mult. Voi modifica articolul cu pricina. Sar’na :-*

  4. Multumesc 🙂 o sa postez mai pe seara!

  5. este un premiu care il dai la cativa bloggeri si tot asa mai departe :)) sau asa ceva


Lasă un răspuns

